TO A POET

Stressig vecka med mycket plugg, därför kass uppdatering och inga sminkbilder. Det är så sjukt mycket i skolan nu sista månaderna. Men denna sminkningen är från idag i skolan. Först blev jag sminkad som en asiat, jättefint blev det, och efteråt sminkade jag om mig och då fick Kimberly äran att välja färger, så det blev vit,turkos och mörkblå färger idag, och blått framhäver brunt och tvärtom, synd nog att jag failade totalt på eyelinern haha, ni får ursäkta!
 
- Face primer - Maria Åkerberg
- Concealer - Smashit
- Foundation - Smashit
- Puder - Lena Elingsbo
- Rouge - Lena Elingsbo
- Ögonprimer - Peggy Sage
- Ögonskuggoor, vit,turkos,mörkblå skimmriga - Lena Elingsbo
- Kajal - Maria Åkerberg
- Eyeliner - Peggy Sage
- Ögonbrynspenna - Lena Elingsbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0